V hodinách češtiny, tak jsme byli nuceni tvořit různé texty a složité slohové práce. To je sice součástí školních lavic, ale jak se to hodí v praxi při tvorbě webových stránek? No upřímně skoro nijak. Určitě je skvělé znát dobře jazyk, kterým se vyjadřujeme a tím se tak vyvarovat chyb a hrubek, které skutečně nedělají dobrý dojem a většinou na sebe upozorní ihned na začátku. Ale do textů, které mají dělat dobrý marketing a o tom to vlastně je, je to skutečně málo. Psaný text musí mít nějakou formu a o mnohém, zdali vůbec se bude číst, tak může rozhodnout pouhý nápis. Nebo uspořádání odstavců, délka textu, obrázky a nesmí se zapomenout na klíčová slova, která jsou v textu velmi důležitou součástí.
On-line marketing
Pokud chceme mít skutečný úspěch v internetovém světě, dobře prezentovat svoji firmu, společnost, produkty nebo služby, tak se bez dobrého marketingu neobejdeme. V podstatě se moc neliší od klasického, ale musí se postupovat trochu jiným směrem. Není divu, vždyť všechno, co budeme prezentovat, bude pouze v on-line verzi. Jak je patrné, tak musíme na svoji stranu získat spojence, aby copywriting byl plně funkční a hlavně přinesl zisk. Což je celkem logické, protože naším cílem je získat zákazníky a ti nám pomohou rozvíjet naši firmu. Bez nich se to neobejde a bez internetového vyhledávače už vůbec ne. A když ten nás nějakým způsobem nezaznamená, jak nás mohou objevit zástupy zákazníků? Každý by si měl uvědomit, že v dnešní době se již nepodniká jen v nějaké bublině místního obchodu, ale nabídka se může šířit po celé republice a i za její hranice.
Živý a zajímavý text
Ačkoliv firma bude mít vysoce kvalitní zboží, tak nemusí být v prodeji úspěšná. Bohužel jedinou chybou totiž může být špatně provedený copywriting, kdy jsou texty a struktura webových stránek jen nudnou scénou bez života. Klidně to může být dobrá slohová práce, ale ta nám bohužel zisk nepřinese. Kdo chce skutečně být dobrým prodejcem, poté se vyplatí investovat do kompletního servisu a poté je skutečně reálná šance, jak se stát úspěšným on-line obchodníkem. Oči jsou totiž ten nejlepší skener, který může donutit návštěvníky k tomu, aby se skutečně ponořili do psaného textu a ten jim přinesl vše potřebné.